27/6-2010

2010-06-27, 23:23:54 / Kategori: Allmänt
NU är man hemma från skåne , vilken vecka va..:) massa bra dagar , solsolsol och båstad med annat. Jag skulle bada men jag vågade inte hahah. :$ vi har cyklat och varit på massa ställen, cyklat varje dag plus fått skånska vänner hahah jag har deras nummer och msn. :) dom är så snälla, vi träffade en som jobbade med jordgubbar där var vi skit länge sen hade jag solbränna wa :O hon var massa snäll, typ dagen efter fick vi pengar till något att äta och dricka :o men shiit alltså vi hade så mycket snack redan dom dagarna :o nu vet hon mitt och jag hennes :) sen torsdags hittade jag några göteborgare där :O:O!!!! gissa om jag blev paff??? aaaa ::D jag sa bara "hejhej" till en tjej då sa hon "heeej" sen ; Kom och sätt er... :) fan vad kul vi hade till natten , massa snack med henne med verkligen massa, bra och dåliga... :( men hon gav bra förslag även om det satt hårt , hon sa "jennie du förtjärnar bra , du ska må bra jag har precis varit i samma som dig, jag har haft samma fyy jag känner igen mig gumman.. jag vill bara ditt bästa lyssna på mig .." sen fick hon tårar :O men hon drack lite med sina vänner hon kunde ändå vara normal. sen började dom dansa bugg hahahah, när vi kom hem vid tolv varjag rädd och la mig hahhaha... :$ men på midsommar ooooooooooh. så kul vi hade med alla dom...::D vi träffade alla hennes kompisar och hennes kille =D han var fan sträng trodde jag hah :o men nee sen på kvällen var han rolig =D=D och dom andra snackade inte med oss först men sen fick vi en boll och när dom flestade hade duschat fick vi sitta med dom , då snackade vi en del. :) på kvällen var det grill med dom hahahah dom dansade på en plata hahahah roliga.:) vi hade massa skratt jag vet inte hur mycket vi kissa alla.:$ runt 10 stack vi till en pub där var knappt några men utanför var ett dansgolv hahah kulkul, några trampade på mig och malle :O men vi hade massa kul , en av deras kompisar ville dansa tryckare med mig JAG DOOOOOOOG!!!! :O TRYCKaRE ALLVAR??? HAHAHAHAHHA, jag bara " eeem nee vi ska gå på tooa" när jag var där ryckte någon i dörren då trodde jag att det var malle men det var en annan mamma hahahha när jag var klar satte hos dig direkt utan att stänga HAHAHHAHA :O så jag skrattade och stack, dom andra snackade med alla vakter.:;P vi gick ut igen då ville en annan om deras kompisar dansa med mig men nee hahahha. och några skånska killar sa kom och kramade oss :O men den sista kvällen var bra , vi kom hem 1 på natten men vi hade kul fan...:)



och idag letade jag efter mitt busskort waaa :o jag var så rädd att det var borta så jag vände allt upp och ner här hemma i två timmar sen hade malle det hahahaha :O:O så jag åkte till henne sen till emme i stan och hade mys i solen senare vidare till matte. hm där var det sådär men hade bra med emme :=)









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?