7/6-2010

2010-06-07, 23:23:42 / Kategori: Allmänt
Dagen började med att jag kom till skolan tio , shiit.:o då var det lite smågrejer sen bamba och vidare till massa studenter. (: min kille hade visst dragit så jag satt med hans sjuka klass haaahaaa så vi garva. =D efter det var alla ut med dom som tog, senare drog jag och några till staaaaan fyfan vad min kompis skämde ut mig haha. ^^ där gick vi ett tag och jag köpte glass, då blev jag galen och dom skratta. efter drog vi till hjällbo och skulle möta lulls kille men han var sjuk så vi var med matte, haaahaaa han var full.:o waaa, han drack och drack, gick runtochrunt. shiiit, slängde saker sen skrattade åt det haaahaa sjuk.:O så gjorde han hela tiden jag fick verkligen passa honom och draaaaa i honom, jag gillar inte det. men det var kul, han sa att han skulle pissa men kastade grejer istället sen la sig på golvet och gick upp. och när jag och lull hade kissat var han fortfarande full, drog i mina kläder då drog jag i hans lull bara skrattade.^^ då la jag mig på golvet sen för var trött,alla vi var trötta. sen började han hålla på igen och sa att jag var full haaahaaa, det var ju han så jag härmade honom. så dom skrattade.^^ så höll denna kväll på, när jag kom hem började jag stäääda lite och åt litelite bytte kläder med.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?