8/6-2010 , TUUUUUUUUURKIIIIET TUUUERKIET!

2010-06-08, 22:07:21 / Kategori: Allmänt

Morgonen började sådär men efter tandläkaren drog jag till stan och mötte Lull, vi gick runt en stund senare kom malle då åt vi efter det vidare till lulls kille. Fyyfan vad det regnade , dom sa att vi skulle in i garaget men såklart kom den jävla gubben och kastade ut oss.....:O han bara "snälla kan ni gå nu jag vill inte ha massa ungjäävlar här".....:O HALLÅ eller? vi kom precis dit då , och vi var tysta vadfan vill gubbjääääveln.... då stack vi ner en bit sen kom killarna med deras kompis men guuud vad dom var knäppa bara för att dom drack.. ååååh, matte vågade inte komma då ville inte Lullies kille heller komma men senare kom dom då det började regna som fan. dom tog oss till skogen hahah under träd fyfan vad blöta vi var , sen gick dom bara runt och Matte kunde fan inte stå upp.. =/ jag fick hålla honom helatiden. efter ett tag satte vi oss under ett tak vid ett hus hahah shiiit, dom drack och drack, jag smakade men en varnade mig innan. det smakade bara cola :S ändå var dom så, dom gapade och kastade flaskorna på mig hhahah fyyy jag fick damp och gjorde tillbaka. =D sen när jag skulle ta den ifrån Matte råkade jag luta mig fram för mycket så han,jag,Lull och hennes kille ramalde från ett dääääääck HAHAHAHHAH. jag råkade fan och det var änna kul =D där satt vi ett bra tag, jag fick massa smällar med flaskorna och gjorde tillbaka klart,matte och lulls kille (pierre) hämtade mer fyyy, då snackade vi med deras kompis som vi HAAATAR men han var snäll när han var full hahaha..:S när dom kom tillbaka blev det skrik igen då var matte,han och malle under trädet dom snackade massa och skrattade, jag , lull och pierre satt under taket och snackade hon gav mig hennes jacka wiiie sött. :) sen helt plötsligt sa pierre att den gubben stog och tittade på oss hahahhaha shiiiit vi var borta lika fort som vi hörde det hahhaha :O så vi sprang genom skogen och alla buskar hahhaha Lullie halka och malle hhahaha sen pierre och jag =D hahah fan skulle filmat =D jag tappade ju fan mina skor när jag sprang i det blöta, då drog vi till en mega stor skola.:o där gungade vi hahha , där var vi ett bra tag.:) killarna pissa och vi åkte på gräset hahaa wiiie. innan vi skulle hem var vi på ett annat ställe sen när jag kom hem hoppade jag in i duschen och åt lite bara. NU FICK JAG VETA OM TUUUUUUUUURKIIIIET ÄÄÄNTLIIIIIIIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!=D=D=D=D=D




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?