9/6-2010 AVSLUTNIIIING!!

2010-06-09, 23:25:33 / Kategori: Allmänt
På morgonen städae vi mest sen skulle vi baka innan bamba hahah vad kul vi hade. Vi var ändå duktiga vi gjorde allt på mindre än 1timma.:O I bamba fick man CIIIIIDER jaamjaam mitt bort lurade mig fan, när jag snackade med Mackan så tog dom min dricka och allt. Han sa att jag var ful då sa jag att han var ful och han sa att han visste det haha. :) Jag fattar inte varför jag alltid ska få höra det NÄR JAG REDAN VET!!!Jag älskar för fan dig snälla ge dig nu, alla ord var kommer dom ifrån??? men till slut fick jag pussar på mun av dig men du började reta mig igen, jag som inte har träffat dig på länge... tur att vi ska träffas nästa vecka då båda kan, ingen kan i helgen .. efter spelade vi lite spel det gick skiit, sen hade vi IVAl fyyy jag ville bara sluuta. Så när vi kom ner till klassen satt alla på olika ställen, jag satt med dom som jag alltid är med nu. (: försökte spela lite på min gitarr och folk tog bort saker på den nu är den bättre. ^^ senare började vi fika då hade vi lika kul, men jag satt mest där och efter srang jag till daaaatan.. DÅ HÄNDE EN DEEEEEL.:'( fyyfy jag vet inte vad jag ska säga men mina tankar hit och dit.. nee hmm , Jag bara skrek på det mesta och ville sitta själv. Runt halv 5 åkte vi till en resurang fyyy vad mysigt det var där. :) man ville vara där länge, i början satte vi oss och tjööööööta med massa skratt sen när drickorna kom var det lite prat och när vi fick ta varmrätten hahahah jag sprang på alla. =D efter en stuund mådde jag illa , när jag åt macka och dricka.:S när vi fick ta vad vi ville hade jag det svårt, jag smakade på typ allas och dom gjorde tillbaka, där satt vi as länge mot slutet började vi sjuuuunga. :D Det var myyys , vi brydde oss inte att det var folk där. :) vi åt och bara hade kul , sprang på toa mycket (A) shiiit vad vi hade kul i slutet då, alla skååååla.:) vi stack halv åtta till hjällboo men fyyyfan på det säger jag!!!!!!!!!!!!!! Jag orkar inte med sånt, drog till stan med Lull och alle, alle gumman ååååh att du ska ååååka nu!!! baajs, men sen ska vi ta massa bilder igen.. nu vet jag inte vad det är med miiig såna tankar jag har.. =/ jag bara gråter men visar inte. jag måste iallafall säga lyckad dag med klassen, Puss på er alla får hadet så bra. :* juuuste hahahhaha UUBBIII PUSSADE MIG PÅ KINDEN OCH ALLE PÅ MUNNEN :O:O alle gör det ju hehe , men uuubii:O shiiit!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?