HEMMA FRÅÅÅN EN ÄÄÄGD DAAG! :D<333

2010-06-11, 00:05:18 / Kategori: Allmänt
Jag skrev ju att vi skulle in till stan så vi drog dit och mötte några , det var en kille med som jag inte kände men sen så lärde jag känna honom. :) han var rolig hahha, i början gick vi bara i affärer och mötte upp Lull hehe. Sen gick vi till centralen med massa tjööööt kulkul :) när vi var ute tjatade bara killarna , waaa.:P sen gick vi in igen och vi visste inte vad vi skulle göra men den killen som var med han sa att vi kunde dra till honom. Vi gick mot vagnen då började killarna bära upp Alle , hahah det var bara för sött. :) när vi var på vagnen stack samuel men vi drog hem till mölndal luffa hahah, köpte dricka och den killen (robin) han fyllde på min moooobil faan :O sååååå söött , sen köpte malle dricka. :) då satt vi i mölndal sen stund , tjata senare åkte hem till honom då. ^^ fyy vad det regna så han gaav mig sin jacka.:o den var skön, vi gick igenom någon skog då dansade han haha. när vi kom fram var det såååå myyysigt hemma hos honom .:) shiit jag gillade det direkt , vi satte oss direkt ^^ ville stanna kvar, där var det bara lite tjaaat hahha och vidare till bussen. då dansade han igen när vi väntade, rolig han. (: när den kom var det lika mycket tjööööt på bussen hahahah med en liten kille , (mitt ex lillebror) dom var roliga. :) när vi kom fram till mölndal väntade vi på tåget , robin höll på igen hahah när den kom nöpp jag honom var det kul eller??? ahahah verkligen :) vi var tvugna att gooo till alle men jag ska inte klaga det var kul faaaan xD det regna men vi hade kuul , alla snackade med alla och robin bara dansade hahah :) då vi kom fram luktade det maaat alla bara " JAAAAAAAAM" hahahha, vi åt knappt bara alle, sööötnosen <333 jag satte mig i soffan med robin då kiklade han mig och råkade slå till mig men lugnt fan hahha. =D sen var det mest tjööööt och kulllis (: när vi skulle åka ville ingen ... :( han hängde med oss, och när alle åt fick hon en puss :) den blev såååå fiiiiiiin, på bussen hem var det segt men i mölndal med robin var det kul. ^^ bra dag , tankarna går inte bort menmen . =/








































KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?