Hemma från fritidsgården. :)

2010-06-11, 23:53:48 / Kategori: Allmänt

När malle stack iväg på morgonen fick jag fan soooova.:) så snällt, sen runt elva vaknade jag då gick vi upp och fixade oss sen drog till mig för att köpa grejer och vidare till stan. men vi mötte upp en i mölndal och min mobil bara ringde och ringde waa..:o när vi kom till stan stack vi för att pierca malles navel wiiie hon vågade.:o efter det åt vi och väntade på alle, när hon kom mötte vi upp två andra vid en fritidsgård i majorna.:) vi hade hela huset för oss sjääävla så jääävla sooft vva.. =D så vi passade på att skrika och springa runt, dansade en del med på köpet hehe. ^^ även om jag var suuur , så hade vi kul. Alle är alltid lika rolig. Hon och nicco köpte dricka och chiiips jaaaaaaam, sen satte jag och några andra oss vid tvn massa mys :) det kunde inte bli bättre  , vi tog massa kort och robin dansade runt som vanligt då började vi.. =D sen satt alla på allas ryyyggar bara för att en började hahah , sjuuka är vi.;) när vi skulle hem sms:a pappa guuuuuuuuuuud , där rööök min kväll.......:(








































KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?