Jag blir så jävla pissoff på detta fan ....

2010-06-19, 00:23:45 / Kategori: Allmänt
Jag hade ingenting att göra så började städa , ska fortsätta snart .. När vi var i hamnen så visste jag att det var något skumt men ne det kom inte fram förän nu ... JAG HATAR ATT FOLK HELATIDEN SKA SÄÄÄGA ATT JAG UTNUTTJAR ELLER GÖR FEL SAKER!!! Alltid när man fan får kul så ska något hända ÅÅÅÅÅH.. jag vet inte vad jag ska göra snart , bara för att någon/några håller på så ska jag behöva vara hemma så alla slipper mig eller? För jag vet inte om jag kommer vilja visa mig för er mer.. Fan att ni ska vara där vi är , om någon av er kommer fram till mig kommer jag dra . och du BEcka? du??? Hur fan kan du säga något sånt om mig?? du som har känt mig hela livet fyyyfan ... När vi alla frågade om du hade sagt något så sa du nej och att du bara var full , mmmm visst.. alla ni bara satt och tittade på oss , vadfan är det som jag gör fel hela jävla tiden?? varför ska jag bli utsatt?? Seriöst jag vill bara härifrån , jag vill bara bli fucking vuxen så jag kan bilda en egen FAMILJ... jag vill bara skaffa jobb och egen lägenhet komma ifrån deeeenna jäääävla hååålan som alla känner mig i .. Jag veeerkligen hatar att dom flesta bor kvar här som alltid ska ta ut något om mig .. Idioter är vad ni är , att man kan sabba andras liv sådär . det är så jävla fult va, dom flesta säger med " du kommer bara till oss när du känner för det , då du vill ha hjälp med något " men shiiiiiiiiiiiiit .... Så man ska iinte hjälpa sina kompisar?? Ska man inte alltid finnas för varandra? ska man inte kunna förlåta?? Jag vet inte hur många chanser jag ger vissa men vissa aav er vet. aaaaja det är la bara att hoppas och bbbbbbbbbe på ett bättre liiiiiiiiv!!!!!!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?