nyduschad

2010-06-13, 22:40:17 / Kategori: Allmänt
Vi har inte gjort så mycket idag mer än varit i Hjällbo , först åkte vi dit sen in till stan med Lull och tillbaka då var hennes kille där. vi gick till något ställe och babbla massa kul var det. Matte var helt skum men till slut kom han och sprang när han såg oss då gick jag med , senare gick vi in i garaget då stannade han.:O och när lullie och hennes kille gick ut frågade han mig en enda fråga sen var vi lika tysta igen  , men när vi satte oss i grästet la han in massa i mina kläder och troser fyyyyyyyfan , jag ville bara hoppa på honom och göra tillbaka. jag gjorde tillbaka sen ångrade jag mig , så höll vi alla på ett tag. Sedan drog alla hem , jag vet inte om jag ska träffa honom mer eller inte. =/ det kändes bara inte rätt, vi snackade ju knappt ens. jag kollade inte på honom heller, sen kollade han på mig då sa jag " vad tittar du på" hahha. ^^ han kramade mig och gav mig dricka, han såg att jag var ledsen med och kramade om. jag bara la min arg på hans axel, allt bara kändes fel fan. Jag som trodde att vänner ALLTID är vänner, man ska kunna reda ut allt.... Aja jag är glad att jag fick se han iallafall, nyklippt och allt hahhahaha!









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?