Skåååne!

2010-06-19, 12:35:18 / Kategori: Allmänt
När som helst drar vi mot skåne fan vad skönt alltså .. Finns det någont bättre eller?? bara komma ifrån hemmet och vissa personer fyyyyfan... Men jag vill tacka Emme och Mathias för snacket inatt, det behövde jag verkligen.. :) usch så jag mådde piss, som sagt jag får se hur det blir med vissa när jag kommer hem. Jag kommer lätt träffa mina närmaste kompisar som står mig nära. er ska jag skaffa minnen med <3 , Emme vi hörs när vi kommer hem , du får hade så bra här och jag hoppas att du kommer blogga vad du gör . jag skulle faktiskt vilja se eller läsa något när jag är hemma , för vi kanske inte kan blogga där :O hoppashoppas att vi kan .

sofia

jag har aldrig nånsin vart i skåne :D



2010-06-19, 12:39:17 URL: http://adayofmylifee.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?