Sköön kväll =D

2010-06-29, 22:05:48 / Kategori: Allmänt
Vi var och badade med massa folk i askim (: fan vad skön dag , först fick jag och Malle stressa fan. jag väckte henne vid halv tolv och så laddade jag upp alla bilder från igår sen åt jag lite lite och fixade mig. Sen vidare hem till mig och byta om , efter det in till korsvägen för att möta Emelie och Alle. när jag såg henne sprang vi på varsin väg mot varandra och bara kramade hahah MYYYYYYYYYYYS..:$ vi fick vänta på en grabb en stund då tog vi lite dricka sen kom han , direkt till bussen då. Shiit vad mycket vi all hade att snacka om :) alle gumman berättade en hel del på bussen haha shiit. När vi kom fram var det massa folk vi tog upp allt och satte oss , med massamassa tjat :) när vi hade solat ett tag sprang vi i vattnet alla hand i hand.:) det var grymt skönt fast att jag HATAR HAVET så var det sköööööönt..:O sen sprang vi upp och sola igen , åt lite med.:) och massa tjat hahha , vi har mest tjatat och snackat om vad som kommer hända dessa dagar. man blir alltid bokad hahha iallafall jag =D skönt sånt , denna sommaren ska ju äga så. ^^ Jag hade det kul med er , hörs imorgon :)











'



























jag ska vinna över er imorgon:P




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?