Tillbaka!

2010-06-12, 23:13:32 / Kategori: Allmänt
Vi hade det bra där, mat och var med mina kussiner hon yngsta är bara för rolig hahha. :) så hon snackade men man fattade juu inte allt då. Jag försökte göra så att Malle snackade med alla med senare på kvällen kom det hehe. Vi sprang bara upp ochh ner ,jag ville vara mycket med den lilla. HOn är bara för rolig när hon är glad haha (a) när hennes bror spelade spel så satte vi henne i soffan då kollade hon på och snackade på sitt sätt haha. Jag pussade henne helatiden. ^^ och gick efter, alltså hon är verkligen rolig. Hon skrattade när man tog henne till speglen på toa , och när hon inte fick gå dit skrek hon.:o hahah, då höll malle henne och sa " ta henne ta henne mamma" HAHAHH. jag gick runt med henne massa , hon tog sin flaska i min och malles mun hehe. så sööööt är hoooon, jag har skrattat massa . :)







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?