Tjojo!

2010-06-17, 23:28:35 / Kategori: Allmänt
Tjootjoheej, jag är tillbaka klart som fan. (: När jag vaknade vid ett hahah så åkte jag till Malle, på vägen mötte jag en kompis som jag snackade med och en i mobilen haha alltid lika kul. ^^ När jag kom till Malle var hon klar så vi sprang till bussen, när vi kom in till stan mötte vi Emme på mc yeey. (: där satt vi ett tag sen gick vi till Cubus och jag fick mina tröjeeeeeer wiiiiiiiie. =D=D tacktack gumman, (: efter det gick vi mot hamnen för att hälsa på en grabb snabb men det gick la sådär , jag trodde inte att det skulle bli så. =/ Sen vidare mot femman då köpte malle en dricka och jag milkshake. Fan vad folk, så sprang vi till vagnen mot HJÄLLBOOO som vanligt vet ^^ när vi kom dit var Lull där aaa :) vi alla gick upp till grabbarna. Jag/ vi försökte göra så att Lull kunde vara lite ensam med hennes kille så vi satt i solen skönt var det, jag , malle och Emme. sen när jag gick in till lull och hennes kille satt dom två ute, malle busade nog med Emme hehe jag är bara glad att ni får mer kontakt. jag vill inte att du ska känna dig ensam nu emme för ni ska också komma nära. Jag stak in mycket till ´Matte med guuud så han ska hålla på. ^^ men vi alla hade kul , satt ute och dansade med hehe. , när jag kom hem började jag kolla på kläder till emme nu är det lite som jag hittade aa . du får dom imorgon , så får man hoppas på en iffk trööööja :D hahah nee förlåt menmen.




Emme du ska veta att jag alltid kommer finnas hos dig vad som än händer jag lovar, du är ingen som man bara kan släppa nene. det går inte , då känner man sig fan dum. Vi skrattar alltid, om jag skrattar skrattar du, om du gråter gråter jag .. jag kommer inte glömma den dagen i skolan då du blev sårad och grääät shit jag kunde inte hålla inne och började lipa själv , eller aa det var det med marcus också uusch. Men jag menar vi är nära varandra även om man inte alltid tror det. :) du ger mig alltid saker och pengar , det är så man ska jag menar, STÖTNING och TRYGGHET. därför jag ger dig kläder nu men inte helt NYA. :( men det kommer, jag ska kolla i turkiet och så . Vi har hela livet på oss hoppas jag, så undra om vi kommer åka utomlands någongång som jag har gjort med Alle och snart Malle. vi måste fan. ^^ när jag väl får en lägenhet ska du lätt komma hahah vi kommer ha så kul va. med filmer och allt.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?