1/3-2010

2010-03-01, 17:12:08 / Kategori: Allmänt

Idag började jag på praktiken halv 1 till halv 4 , det var så skönt att sova ut men jag vaknade lite då och då. Det var ganska kul där , men chefen är lite sträng hahha. :oo jag kollade runt lite innan jag började och så träffade jag på en från skolan :) men jag började brååka med killen igen med faan .:( fast det mesta är löst nu och vi ska äntligen träffas på TORSDAAG :D jag längtar , men jag väntar ännu mer tills sommaren då man får så mycket pengar av skolan då ska jag fan göra grejer med honom . :D juste när jag vaknade fick jag veta att en i skolan hade dött fyyfan :O man kan inte tro det , jag har inte sätt henne mycket det senaste sen får man höra det. :o så det är ljus och sånt i skolan.. :O









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?