18/3-2010

2010-03-18, 16:59:40 / Kategori: Allmänt
Det var ett tag sen nu igen ja , men ibland blir det så .. (a) I måndags köpte vi min tröja iallafall , sen åkte jag hem och fixade lite..



Tisdag ; var jag med killen som jag älskar så jävla mycket va , jag vet att jag har skrivit det oofta men fan det är ju sant. Det gör aldrig något att säga det för ofta visst? Det är sådär mellan oss igen det hatar jag HATAR!! :'( Jag visste inte att du ville göra så mycket med mig eftersom att du alltid håller inne allt men bra att du fick chansen att säga det .. Vi ska lösa detta , jag kommer lämna pappa om det nu är så för såhär ska vi fasen inte ha. Det är du och jag , vi och du , ingen annan. Pappa är en sån idiot fan , han ska inte sabba för oss då vet jag fan inte vad jag gör jag menar det. Nu ska detta vara slut  , du och jag ska göra mer saker tillsammans och jag ska sova hos dig.. han kan bara dra , ofta man är såhär dum mot sin dotter . okej han vill väl mitt bästa men SHIIIIT jag är 19år nu , så vadfan är det med honom? Jag vet inte hur många jag har snackat med om detta men det är ganska många som är på våran sida och tycker att jag ska sova hos dig ändå sen får han bli så arg som han blir. då är han farlig tycker jag , detta handlar om oss inte om honom !!! Jag ska ju göra det som känns bäst för mig det är att vara med dig , det är du och jag det är vi som ska skaffa familj och sånt. Jag vill fan inte ha något med honom , han finns inte för mig heller. =/ så det du vill vill jag , oftast. Jag vill iallafall att vi ska göra massa nu när det är din sista sommar ... :'( för neeeee jag vill inte leva utan dig det funkar inte , jag kommer gå under. jag kommer verkligen inte kämpa som jag har gjort med dig , allt kommer bli hmmm .. :'( men du måte ändå hjälpa mig och finnas till. Pappa är som han är , dum och .... Jag älskar dig mega mycket , du fattar bara inte älskling. Jag grät sönder igår och inatt , jag vet inte vad jag ska göra men jag KÄMPAR! påå jobbet tänker jag bara på det , när du inte skickar tänker jag bara på dig ... dig dig men det är klart ändå , just nu vill jag bara SLÅÅÅÅ Honom eller något annat. jag får sån damp på honom , detta kommer man inte kunna leva med länge till . fan vi hade massa planer gubben allvaaar.... :'(


Onsdag; Åkte jag hem efter jobbet och hämtade pengarna sen hem till becka och åt , efter in till stan och mötte hennes kille. Dom var så roliga där hahahah hennes kompisar waa, det var så kul att bara snacka ut. vi skrattade och hade oss sen åkte hem till dig med godis , då var det verkligen mycket SNACK! <3




DU&JAG!!!
Jag och becka <3



Idag åt vi i mc igen.









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?