19/3-2010

2010-03-19, 22:36:46 / Kategori: Allmänt

Idag var det full rulle på jobbet igen , det var min sista dag fan alltsåå .. :( jag gillade dom och jag trivdes. så jag ska kolla på extra jobb , :) när jag gick sa dom tack för allt och gav mig lite saker , jag skyndade mig till älskling men man kan fan inte tro det , jag var hos honom tio i fyra :O WaAA! då mös vi lite i soffan sen kollade vi på en rolig film hahah . Och bara var lite töntiga hehe , senare somnade vi lite :O jag la mig på honom han höll om mig först somnade han sen jag ;O och han pussade mig på vaknade jag hehe. Ååååh KÄRLEK bara. När jag åkte ifrån honom kom jag hit till Malle då åt vi (: sen fick vi godis och tittar på film. Imorgon blir det nog stan.








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?