6mars, JAG FYLLER ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR IDAG!!!

2010-03-06, 17:28:56 / Kategori: Allmänt
Jag har varit mega sjuk dom andra dagarna därför har jag inte skrivit något nu , fyy så sjuk man kunde bli. :o Jag fick såååån förskyldning och sån jääävla huvudvärk jag en natt levde jag på golvet hahah .:O jag visste inte vad jag skulle göra , jag öppnade fönstret och allt , gick runt runt hahha. jag är inte frisk än men det är la lite lite bättre , isåfall ska jag träffa älsk imorgon istället.:D men idag fyller jag 19 som sagt , så jag har köpt lite kläder och ätit pizza höhöh :D Guuud så TOOOMT UTAN MIN ÄLSKLIIIIING!!!!!!!







YEEEEEEEEEEEEEEEES!

vera

grattis !!!!!!!



2010-03-07, 00:37:15

Jennie

Taaack..



2010-03-07, 02:10:21 URL: http://mackansflicka.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?