Nu ska man sovaa.

2010-03-20, 23:51:24 / Kategori: Allmänt

Vi har tittat klart på en film nu men jag låg mest här (a) sen har man inte gjort så mycket mer , jag bara tänker massa på min kille hur fan jag ska göra med detta. :( jag bryr mig om dig fett mycket ska du veta men du skickar knappt nu . :( fyy jag blir rädd då och känner mig tom , men jag ska ändå träffa dig på onsdag igen.:D det får fan inte vara sista gången , jag vill aldrig träffa dig för sista gången så som jag älskar dig. Du är allt för mig , jag vet att du inte kan se eller känna all min kärlek men jag känner av den. du fick mitt hjärta ta vara på det ...




Mia

tack för den urgulliga kommentaren, söta du! :) är den där filmen bra förresten? hihi



2010-03-21, 16:49:25 URL: http://miaapuhtila.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?