TIIIILLLBAAAKAA!!!

2010-03-12, 16:27:18 / Kategori: Allmänt
Förlåt att jag inte har skrivit men jag har varit hemma , eller i onsdags så var jag hemma då somnade jag hahah sen städade jag lite. Jag byte lakan och duschade , sen snackade jag massa i mobilen och tele hemma shiit. :o Och igår träffade jag min älskling , ååååååååååååååååh jag älskar sönder dig. Jag hatar att det ska bli såhär mellan oss vadfan , vi har kämpat massa då ska vi la klara det mer? jag vet att du har haft det tufft det har jag med och bara för att du har varit ensam mycket så ska du fan inte vara det mer fattar du la?:S Snälla ge dig liksom , tänk inte så snälla snälla jag älskar dig så .. jag finns föör dig 24/7 även om du inte märker det , jag bombar dig på sms om du inte svarar och när jag träffar dig kramar jag sönder dig så vad begär du mer?  Jag kan offra det mesta för dig ... Det får inte ta slut mellan oss det får inte det!!!! Jag stör mig på att du ska fråga vad jag ska göra om du släpper mig det får fan inte HÄNDA , jag kommer fan hamna på botten det ver du nog .... jag kommer gråta aaaas länge jag kommer inte palla skolan eller något , mitt LIV KOMMER BLIIII SOM INNAN HEMMA DET VET DU!! Vi som har sagt förloving och att vi ska bo TILLSAMMANS och skaffa FAMILJ! Jag som vill kämpa för allt det , jag vill massa massa massa med dig på sommaren . :( snälla snälla , nu när det fan blir varmare med .. :( Ajjaa jag älskar dig mest och finns för dig ...






Efter duschen.

I mc med malle, detta var i torsdags.
Jag och babyyy jag älskar dig sååå . <3
vi i torsdags , den 11/3-2010 <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?