TIILLBAAKAA!

2010-03-25, 17:48:15 / Kategori: Allmänt
Japp jag har varit med några därför , för i måndags var jag med en kompis så vi åt på Mc och snackade massa i typ 2timmar sen köpte hon saker. :) på kvällen gjorde jag inte så mycket mer , i tisdag åkte jag hem och städade lite lite sen duscha. och igår (onsdag) var jag med älskling så klart , vi har alltid mys och han var arg hahahha waa han kastade fan saker hhaha . :O jag blev lite rädd och inte vågade skratta men det såg kul ut :$ jag älskar honom såååååååå , idag badade vi i skolan hahahha så kuuuuuul. Fan vad kul , dom kastade runt mig i vattnet och höll på , jag fick sitta på massa ryggar höhö. :d och alle hon bar runt mig hahha , när vi skulle tillbaka så stressade doom oss gud . :o vi fick flipp , i bamba var vi knäppa och på lekktionen skrek vi haha. :d men det var en bra dag , fast älskling var sjuk ..:(



Tisdag.

DUOJAG hahah!
 haha det var idag.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?