10/5-2010

2010-05-10, 22:08:29 / Kategori: Allmänt
Jaha vad ska man säga nu? I skolan var det la bra men jag var så seeeg bara ... efter skolan drog vi några till stan och väntade på Malle då träffade jag på min lilla kusin från ingenstans (: sen satt vi på mc i typ 2timmar för att jag skulle äta, jag träffade på massa folk som jag kände med aa.. efter det var vi tvungna att dra på IFK-GAAAIIIIIS fyyyfan vad SEEEEEGt säger jag. Guuuud, vi sjöng och sjöng och sjöng och sjöng men ingenting hääänder.. eller jo typ 2gånger var vi la nära, i slutet fick vi FAN ETT MÅL MEN NEEEE DEN JÄÄÄÄBLA BÖÖÖÖG DOMARE gick int med på det!!!! HATAA HAAATAA HAAAAAAAA GAAAAAAAAAAAIS, bilderna kommer på fredag eller något (A) juste träffade killen i bamba med men fick ens ingen kram bara jag som krama ... =/ Vilken väld man lever i då!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?