14/5-2010

2010-05-14, 19:36:49 / Kategori: Allmänt
Shooohesjan fyyy nu har vi precis ätit mår fan illa.. :( men när jag vaknade åkte jag hit till Malle så skulle hennes bror försökka fixa min data med min knäppa msn men såklart så gick det inte .. så ceeepe :@ JAG HATAR DEt, det står att jag har fel Ip-adress vadfan kan det vara?:s men efter det så kollade vi lite runt sen cyklade vi ner till mig och köpte chips sen vidare till Mölndal centrum hahah alla tittade på oss för att vi hade musik på (: men det var typ helt dött där. :o vi cykla till bibblan jag behövde kissa hiih :$ sen satt vi på trappan och snackade :) myyys i solen , till sist cyklade vi hem i full fart ooh yeeah (: Malle är på så dåligt humööör hahah shiiiit :O







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?