25/5-2010

2010-05-25, 22:11:58 / Kategori: Allmänt
Dagen idag waaa, skolan haaahaa alla var på mig men kul var det. :) på lektionen tjatade vi massa och åt chips haahaa. ^^ sen kom en jobiig fiiis med uuusch, efter skolan stack jag och några till blåvittshoppen wiiiie.=D där hade vi kul , efter det drog vi fort till Hjällbo i skit vädret. där satt vi i garaget med täcke och sånt hahah myyys ku.:) väntade på Lullies kille sen kom dom och visade sina moppar hahha , jag satte mig direkt på Mattes den var skön ju. då tjur tittade han in :o unge , dom jobbade en del då satt jag och Lull där med massa snack. :) när vi behövde kissa jobbade dom sen när vi kom tillbaka var dom där men när vi gick dit gick dom iväg hahahh åååh men jag tog tag i dom. Lullis killes kompis tog paus och var med oss hahah han sa hela tiden "jäävla kärringar" jag bara "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ jävla gubbe" =D mot åtta tiden åkte jag hem , när jag kom hem fick jag kitty strumpor , parfym och skivor av pappa :O bilder kommer imorgon!

sofia

sv: tack så jättemycket :)



2010-05-26, 10:35:59 URL: http://avtrollis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?