26/5-2010

2010-05-26, 19:51:55 / Kategori: Allmänt
Åh herregud vad alla var gnälliga för att vii skulle käka tolv i bamba för alla studenter.. när vi var i kö började en bråka med mig och jag kaxade tillbaka höhööh så kul var det. =D han sa "stå i kö detta kallas sverige" jag bara " men shiit jag står i kö jäääävla flane" då sa hans kompisar att jag var kaxig bruud hahha-. ;) efter vi hade ätit stack jag och Lull ut vi kollade på alla studenterna :) massa kul , en kille kom med roser hahah såklart var jag på farten då och sa " ååh jag vill ha en" OCH JAG FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICK!!!! :O:O =D=D , så jäääävla sött av honom ;O så den hade jag med mig över allt hahha, när vi slutade stack jag och Lull till hennes kille igen som igår , det var la sådär men senare hade alla kul. :D snart ska jag hem och ladda kläder (:








 Kolla så sööööta!

marreh

nej ful:o vet men jag solade länge idag hihi:D



2010-05-26, 22:03:01 URL: http://maarrehh.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?