27/5-2010

2010-05-27, 23:31:55 / Kategori: Allmänt
Tjoo hej , skolan var rolig hahah men jag var så trött imorse när vi åkte till idrotten hahah. :$ vi hade brännboll och så klart halkade jag i det blöta gräset , hahah alla skrattade. :$ sen ramlade mina kompisar då var det verkligen HAHHH! =D efter det åkte vi till skolan då satt jag med en kille från klassen han var fan rolig, han tog mina solglassögon då tog jag hans typ parfym JAAAAAAAAAM! :D och så tog han schamppooo i håret HAHH han visste inte det. Så vi hade massa kul på bussen (: när vi kom till bamba fan vad mysigt , det var massa folk efter en stund började tre spela , två spelade gitarr och en trumma :) dom var gryyyyyyyyyyyyyyyymma, en var pappa till han som spelade trumma fan vad lika dom var. och alla var bra, han ena var söt jag fick ta bild på dom för honom. =D pinsamt men aa ,jag började dansa det gjorde typ alla i bamba hahahahh , första gången. :) det var så bra låtar , i typ slutet såg han pappa att jag sjung då skrattade han i micken sen när dom var klara sa han ; vad ruligt att du kunde du borde ha kommit fram .. och tog min hand , fan vad pinsamt.. :$ mina kompisar skrattade ju. :$ hahah men detta var verkligen kul, alla studenter var ute waaa. Vi gick och kollade , när vi slutade skyndade jag och Lull till banken och skulle dit. Fan Vad segt men jag fick kontakt med en pappa till HAHHH och mamman , pappa var rolig snackade om sitt jobb och semester hahahha skum. =D när vi var klara där stack vi till Lulls kille aafan.. =D men såklart var dom inte där så vi fixade dricka , när vi kom tillbaka var dom där. (: då hade vi massa kul hahahha, buuusbuuuus. :D vi skrattar alltid så mycket att vi måste kissa massa :$ Lulls killes kompis håller alltid på waa, KÄRRING och när jag säger att han är GUBBE säger han att han inte är gammal än och har slutat jobba hhhahah rolig han , han är baara för underbar! ;D bilder kommer imorgon , helgen blir lite knass =/ LEDIIIGA IMORGOOOOOON!!!! :D:D

Janni - nybliven mamma!

tack så mycket :) Fin blogg!



2010-05-28, 11:27:14 URL: http://jhfashion.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?