28/5-2010

2010-05-29, 00:56:48 / Kategori: Allmänt
Dagen började med att jag sov till ett hahah så göööööööööööött va. :) Sen packade jag grejer och åkte till malle då möttes vi på bussen hii, när vi kom hit åt jag lite och fixade saker sen drog vi till stan och köpte kokosbollar jaaaaaam. (: Då var det en kompis där som vi snackade med haha han är rolig jag ville inte bara lämna honom så vi var med honom. När vi gick runt och snackade kom en till kompis , malles ex kompis henne snackade man massa med fan , kulkul (: då skulle hon träffa sin kille så hon drog med oss över allt hahha. När vi kom mot centralen mötte vi på min kompis syter och en kompis till mig , henne kramade jag och killen sa jag till när han höll på med henne. :P så roliga, sen fick man gå runt igen med den andra tjejen hon var ju helt borta hahhaa. men när hennes kille kom hahahha aa vi sa inte mycket han tittade fan konstigt på oss. :S vi har aldrig träffat honom liksom , men vi var tvungna att köpa batterier till våran andra kompis så vi stack och då sa jag att vi säkert kommer stötta på dom igen , DET GJORDE VI haha! ;D när vi skulle till vagnen var Nicco (våran kompis) helt borta han med hahahh han gick fel så vi gick runt allt guuuud. =D då stack vi till järntorget för att möta alle (: hon hängde med och köpte mat på burgerkiiing BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! sen vagnen igen men då mötte vi våran lärare UUUUUUUUSCh, när vi gick av skulle vi gå massa gud , malle drog ner mina byxor hahahha. :$ några på cafet tittade fan och dom släppte aldrig blicken hahah :o sen kom några blattar och dom tittade med och skratta :O Till slut när vi nästan var framme kom niccos kompis springandes hahah han är sööt han. När vi kom in dit vi skulle var det bara vi där , senare ganska många . vi sparkade på en pingisboll hahahhaha sen giickden paaj guuud vad vi skratta =D dåkastade dom in en bandyboll :P ingen var med då hahahha, istället snackade vi massa med buuuuus. ;) efter det skulle vi spela spel det gick sådär jag blev bara bombad med sms så dom skrattade igen , efter buuusbuuus (: och när vi skulle spela gitarr skrattade jag massa , en kille stötte ju på mig :O OCH JAG FICK HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS TRÖÖÖJA :O:O.o allvar sååå jäääävla sött :O:O =D=D BLÅVITTBLÅVITT, jag har på mig den nu med:$ han bara busa, när jag satt vi soffan flörta han hahah :O detta har varit såå jääävla kuuuul =D måste göras oom , när vi alla åt macka skratta alla och snacka en heel del :D sen var klockan redan så man skulle dra hem . :(:(:( men killarna földe oss (: (: han som gav mig tröjan snackade med mig hela vägen och höll om mig , vi fick bra kontakt och dom andra knuffa hhahahaha . =D vii ska på lisse , det kommer äga så flummiga vi var...! =D=D




















































KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?