31/5-2010

2010-05-31, 19:01:06 / Kategori: Allmänt
Skoolan hahah den var bra , så vi har snackat om resan imorgon. Lärarna tjata på oss om det med , fick ännu mer papper ååååh. (: men detta ser jag verkligen fram emot. Vi ska BADAA BAAADA och äta pizza sen shoppa , ooohyeah! :D men idag var det bra i skolan (A) mycket skratta med massa massa snack , på rasten hahah! När vi slutade åkte vi båt med alla (: haha där var med kul , min kjol bläste upp hahah wiiie:$ då tittade några. I stan var vi bara och handlade godis sen vidare till angered :D MINA FÖTTER SÄGER JAG, men vi hade kul där med hahah springa runt i MAXI waaa ;D ubiii så hon tjata och alle hahah hhon var söt hon. (: efter åt vi lite sen drog vi (: nu ska jag ut i solen (AA) imorgon är det ju klassresa så jag skriver på onsdag igen (a) hade gött.




















KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?