6/5-2010

2010-05-06, 19:55:11 / Kategori: Allmänt
ÅÅÅÅh denna dagen var såklart lika dan som alla andra typ, jag vet inte vad jag ska säga om det var bra eller dåligt det går åt båda hållen (aaa) Jag vill inte mer , jag vill INTE HA SÅHÄÄR.. jag vet att ingen va oss vill ha såhär så varför fan händer det varje dag nu??? :O vi har aldrig bråkat såhär jävla mycket innan visst tjejer så vad är detta? =/ det kanske är för att vi snart slutar skolan och vi ska iväg på mycket innan vi kan träffas i sommar , eller inte vet jag. Jag vill iallafall att vi ska skärpa till oss allvar, jag började ju för fan gråta i slutet för det känns som om ingen vet hur mycket jag kämpar, men i stan var det ganska bra. vi hade kul iallafall ^^ skönt väder med.








emmelie

vi ska kämpa



2010-05-07, 19:35:16



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?