9/5-2010

2010-05-09, 22:06:13 / Kategori: Allmänt
ååh vilkendag,den började bra slutade sådäär. vi träffade Lullies kille då var det bra men sen stack hans kompis då sprang jag ner och leta men ingen där, sen till hans lägenhet och han sa att han aldrig ville se mig.. men efter all tjat skrev han " skynda till parkeringen" då fattade jag inte var, jag och malle sprang ner till Hjällbo för vi trodde han var där men neej då var han hos dom andra.:o så vi fick springa tillbaka då stack han när han såg mig,:o guuuuud fick gå efter hela tiden shiit, varje steg jag tog sprang han .. till slut stannade han med mig och krama, då kunde jag ha kvar honom .. det dära var fan droppen, jag klarade det inte började skrika, då sa lullie och malle att dom fattar, malle sa bööööög haahaaaha. =D men nu är vi vänner.:)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?