puuuhh..

2010-05-03, 01:53:29 / Kategori: Allmänt
Då vaknade man upp hos Malle , åt lite sen börja packa sakerna och städa. EFter det kom hennes föräldrar hem igen då fikade vi med tårta igen gottgott. När vi var klara stack vi till stan och köpte glass med dricka sen åkte jag till killen , vi hade lite mys men ändå lite snack det gick la sådär .. nu bråkar jag med en igen waaaa, jag börjar tröttna på detta, ska jag finnas för dig eller ska jag inte?? du lägger skull på mig nu som du fan aldrig annars har gjort. Fattar du hur skumt det är? ne det gör du nog inte, jag vet fan att jag har KILLE så dum är jag inte. Jag kämpar sönder med honom alla vet det det visst du med förra veckan men inte nu . :s och ja jag blev sur för att du drack du sa att du inte skulle ,du har varit så jääävla arg på mig hela helgen inte likt.. =/ men aa nu är vi ovänner!!! Jag som ville finnas för dig 24/7 men naaa kanske inte när du säger såna ord, eller man vet aldrig om jag ändrar mig när jag mår bättre? juste sen blev malle fast på bussen shiiiit hennes föräldrar kommer bliii AAARGAAA!! betala 1200 :O:O!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?