Vilken fittväld man lever i!!!!

2010-05-15, 22:33:19 / Kategori: Allmänt
Vi hade tråkigt till sist och jag bara var nära på att somna så vi bestämde oss för att åka till stan och träffa Emme. Fyfan vad varmt och kvaft det var. :o när vi kom till dtan satte vi och på mc ,malle har berkligen varit sur eller arg waa... :O efter det åkte vi till Hjällbo en stund då träffade vi Lullis kille igen och hans kompis (: det var ganska kul men jag fick höra Kärring igen haha. ^^ där var vi en stund och busa , när vi skulle hem fick jag sååå dåliga meddelanden från killen så jag fick tårar igen .. :( jag är känslig det står jag för. såom folk ska reta mig här för det orkar jag ens inte bry mig , jag är bara ärlig rakt ut .. JAG KOMMER ALDRIIG VÄLJA MELLAN VÄNNER ELLER KILLE , NEEVERENEEEVER!! när vi kom åt vi jag kan inte äta mycket när jag mår såhär ..







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?