14/11-2010

2010-11-14, 23:18:08 / Kategori: Allmänt
Jag åkte aldrig på det som jag skulle , jag sov till 2igen istället ååååh så sköönt vaaaaa... =D jag gick upp och åt lite macka sen mötte jag min kompis i stan min kärring änna (: vi kollade mer julklappar ,fan vad alla pengar kommer rulla iväg vaaa :o UUUUUSCH!!!! ingen av oss vet vad vi ska ge eller köpa , svårt sånt. efter en stund satte vi oss på mc jag köpte en dricka och så drog vi mot hjällbo , som alltid .. såklart skulle det börja regna ååååh. vi gick runt där på en promenad , en kille ba " krock" jag fattade inte vad han menade men sen såg vi två bilar som hade krockat. :o såklart var matte där hahahhaha, han såg oss inte , jag skulle hoppa över en sak & tappade byxorna duktig Jennie ^^ efter 20min gick han , så vi mötte han och hans knäppa kompis, hans kompis höll på med ellie hahahahh och matte snackade i mobilen , han bara kollade på mig sen stack han. då var vi med den knäppa kompisen , han va rolig hahahahh men jag gillar honom inte kan jag säga.. det känns konstigt ibland , aja till slut släppte matte in oss. vi va på olika ställen , han gav mig en kram och sa kärring som alltid. ellie och hans kompis var roliga , hahahha han började dansa till WAKAWAKA HAHAHHAH!! så jag skratta , dom viskade ihop saker när matte fick äkta damp på ellie och skreeeek slääääääääääääääääääääääääääck.:O sshiiiiit vad jag blev rädd , han skrek i mitt öra .. när vi kom till stan träffade vi på några, och när jag kom hem duschade jag sen åt lite.







kaffehörnan

Hej hej

Vad fina bilder du bjuder på

Gonatt



2010-11-15, 00:14:56 URL: http://www.kaffehornan.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?