17/11-2010 YEEEY (:

2010-11-17, 23:26:26 / Kategori: Allmänt
Hade samtal i skolan usch, jag va sur ville bara måla som vi skulle men ne fick knappt det .. sista lektionen och engelskan gick bra men jag somnade nästan skojar inte.:o efter åkte jag och lull till hjällbo med ubii , hon va med oss fan. :o vi snackade om allt mellan himmel och jord, vad vi vill förändra & skit. Hahah jag vet vad ni menar med allt ni säger , alla kommer och säger allt till mig. =/ det var skönt att gå en sån promenad fast att det är VINTER , mina fötter och min näsa fyfy... Lull fick damp och kastade mobilen 3gånger på marken så den sprak , alltså du måste vara försiktig jag vet att detta är JOBBIGT men snälla gör inte så mot dig.. :( vi båda har det tufft och vi har varit ovänner länge men jag vill inte att du ska göra så.. :( så du grät och kramade mig igen , det är GAMMLA tider. jag visste inte vad jag skulle göra, den sista gången tappade ni nästan batteriet.. så kan det gå.. då kom mattes syster med sina kompisar precis då lull skrek , shiiiiiiit vad alla blev tysta och tittade på mig , matte blev tyst i örat och dom kollade på mig.. :o så jag började skratta, men sa sluuuuuuta , vilken blick ellie fick hahahahhaa.. helt tyst jag skrek " MEN TA HENNESSSSSSSSSS MOBIL" .. senare blev du allt lugn tack gode gud. matte kom aldrig, han väntade 4min sen stack han jag som brukar vänta 4timmar så sen stack jag .. vi hängde med hans syster hem så hon kom hem då tog hon min mössa och la sitt huvud på min axel wiiie , hon retades med hahah ^^ så kul igen , han kom ner men stack igen för dom så suuur jag blev.. i detta kalla fyyyfan, när vi va i backen sa jag " men det liknar jonas " och DET VA HAN!!!!! matte dissa igen , dom åkte med bussen jonas peka fuck you , vi väntade 1timme så när dom kom tillbaka pekade jag tillbaka.. han skrek käft vi sa samma, han började jaga oss HAHAHHA jag blev så rädd skrek och halka i mina klack HAHHAH.. matte bara skrattade sen kom båda hjääälp vad vi sprang , när vi kom till pakeringen sa jonas " är ni rädda" jag bara JAAAAAAA du skrämmer mig tjockis =D så höll dom på ett tag sen stack dom =/ vi stack till stan, jag kunde knappt gå. =/ men nu är jag ganska varm iallafall.













Mys hos ellie imorgon , fan vinter nu ändå..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?