21/11-2010

2010-11-21, 23:27:26 / Kategori: Allmänt
Yyeeey jag fick sova ut igen , det var bara jag och lull som va vakna. ellie vaknade fan halv 4 :O:O när jag gick dit när lull mötte upp mig så satt ellie i soffan och åt lite , hon fixade en fett god sak till mig gott ju. :) när vi gick till hennes rum hoppade hon på oss som vanligt kärring =D vi satt och kollade på tvv länge , en ringde och sabbade allt som vanligt .... vi skulle köpa pizza , fyyyfan vad kallt det är ute då uusch, jag frös sönder och det var kallt i ansiktet. Men det var ändå skönt att gå en promenad, det var massa som ringde mig. när vi kom fram så åt vi där , hahahah jag och ellie kastade mat när ingen såg oss wiiiie (: vi hade det mys , men ni bråkar lite för mycket tjejer.. =/ sluta med det nu , då vi var klara stack vi till vagnen det började snööö igen . fyy, såklart så var det något fel på vagnarna igen buhuuu,vi fick gå fråb ullevi norra, usch vad kallt. Vi stack till 4gott direkt , mmmm och bussen kom nästan direkt så skönt fan. jag skulle hem mycket tidigare så jag gjorde tvärtom fan som alla säger hahha. ^^
















usch vad jag har varit arg nu ..... därför jag inte har svarat på mobilen menmen..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?