22/11-2010

2010-11-22, 23:22:47 / Kategori: Allmänt
Jag kom sent till skolan va så trött efter inatt.. vi hade rast när jag kom , alla snackade med mig :) sista lektionen gick bra när vi hade bild, jag försökt mer nu än vanligt. efter skolan åkte vi alla till mc fast sen blev det bara jag,lull,alle och ubii vi hade kul ändå. :) skrattade och åt, en konstig gubbe satt med oss han sa ´massa skumma saker. =/ då vi var klara stacka alle och vi andra drog till blåvitshopen , jag fick med mig en hel del (: sen vidare till att köpa annat. snacka om att jag va trött när jag åkte hem. jag började plocka lite på mitt rum det behövs mer , jag bara älskar mitt lakan aaaafan =D la fram kläder med , jag har degat vid tvvn , sett två skit bra program men aa ....... nu på kvällen började det med bråååååååååååååk igen ... detta räcker innan jag slår dig .... jag älskar vem fan jag vill eller ska någon bestämma vem jag älskar???? det är så jävla töööntigt att dra igång med mitt liv så fort du mår dåligt över något .. sen är det inte mitt fel , du säger inte vad det handlar om så jag gör inte heller det .



















Och nu till den skiten med bråket igen .. jag orkar fan inte hur orkar ens du med detta? om jag nu inte vill säga hela mitt liv till dig nu som du inte vet så MÅSTE inte jag det . du ska inte tvinga mig till något när du själv inte kan säga vad felet är med dig nu ...

angelica

sv eller hur! :)



2010-11-23, 21:43:29 URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?