28/11-2010

2010-11-28, 03:40:21 / Kategori: Allmänt
Igår ; gick det bra i skolan men jag va seg kom försent igen , jag brydde mig faktiskt inte jag sket i det. :o lull mötte mig i stan och köpte en sak till mig , tack . Lärarna blev ju inte så glada direkt dom frågade lite men och? sista lektionen gick vi till ica för att handla julsmust , jag hade köpt peppakaka och några köpte annat , fan vad KALLT. det var jag , lull och ubii som stack fyyfan , vi hade kul ändå hahah så vi snackade . våra munnar gick verkligen BLAABLAABLA du vet BLABLABLA hehe. ^^ när vi kom in kollade vi på allt och när vi kom tillbaka till klassen spelade alla och hade jätte kul , vi satte oss vid datan såklart. (: och värmde oss , det var fett mys att fika kan jag lova, jag drack fan 4glas så mätt jag va sen.. vi satt och snackade alla , så underbart sen skrattade vi ihop. snacka om att alla har saknat det ALLA!!! =D alle var flum hahah och vissa andra medans jag satt där OKEj ;p sen flumma jag med . när vi slutade stack vi till stan och hade ännu mer kul , faaaaaaan vad folk säger jag bara shiiit , jag va skit varm och trött ville bara hem. efter 2timmar gick vi alla jag stack till mackan iwiiie (: hade lite mys och avlsappning så trötta som vi va . <3 efter honom mötte jag upp lull i stan och åt lite , vi snackade om massa.





Idag ; jag gick upp 2 hehe , då kom precis pappa hem och sa " jasså är du vaken nu jag ska ut igen " han skulle på fest JAAAAAAAAAAA! =D jag va så seg , låg med denna skit länge så runt halv 5 mötte Malle mig på bussen galen som alltid shiit. :o vi snackade om allt som gick  , när vi kom till stan skulle jag till mackans syster jag lovade henne en stund malle va ändå i stan och kollade på Idol sak. vi hade kul hahah , när jag kom mötte hon mig med en STOOOOOR kram jag skojar inte . :o jag fick verkligen stå på tå , vi båda va blyga i början senare snackade vi som fan allt mellan himmel och jord. (: hon snackade om folk som va dumma och en som hon gillade .. :@ det var 1årssen vi träffade shiit vi ska allt mer. .O jag lovar , du är typ som en syster för du är hans syster haha , det är bra att vi kan snacka såhär innan gillade du inte mig då gillade inte jag dig heller .. .P jag tänkte efter och baara nää detta kommer inte funka , det var kul när vi åkte och köpte godis du ba säg mer ta det och det .. jag baa ja vääänta haha, fyyfan mina fötter det gjorde ont av kylan fyyyfan säger jag ,  vi hade mys i svalen hehe , så vi skrattade mot slutet hah (: och när vi skulle ta bilder , detta är ändå ett litet minne, eran pappa då " så det är Jennie , nååå kolla gulligull så får du en puss aw! hahaha så pinsamt .. :$ men det var kul att träffa er alla igen , jag vet inte när det händer igen .. :( jag åkte till stan igen , du väntade med mig och höll om mig sen fick jag en stooor hård kram igen .:O aww , malle kom till mig i stan vi skulle ha julmust men fick gömma oss för en .....ååååååååååh så jobbigt det va , då jag kom hem köpte jag pizza ... fyfan det har varit bråk flera timmar nu .... jag har snackat i mobilen som fan jag orkar ingenting därför jag har slutat äta igen .. ingen kan tvinga mig äta , jag får fuuuucking hoooootmeddelanden heeeelatiden nu ... :@ åååååååååååh!!! pappa har iallfall haft kul hahah , jag skrattade baara nu är han hemma och LAGAR MAT!!! :O full?





Igår .....














Idag ;
















K-Ä-R-L-E-K till er , fuck resten ... <3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?