4/11-2010

2010-11-04, 23:59:47 / Kategori: Allmänt
Vilken dag :o... det började med att jag vaknade typ 2 och skulle möta ellie i stan , så det gjorde jag fick en kram. (: vi drog till hjällbo och skulle köpa pizza åååååh så god den var men för mycket kebab. :p vi tog lite stak såååås menar stark fan shiit. där satt vi ett bra tack och tjötade med maten , när vi var mätta och skulle gå kom en rolig gubbe hahhaha. han frågade vad vi "skrika" för men vi skrattade HAHAH. :D när han gick började han sjunga hehe ^^ vi skulle köpa cider, där kom vi in på allvarliga samtal igen. vi snackade om massa som man bara blev arg för uuuuusch jag ville skrika ut men det gjorde jag aldrig , vi toooog verkligen en låååång promenad och snackade massa. Det blev för kallt jag ville hem , men nehe hon ville till Bälse.... så det gick vi hahahah vad kul alltså. hon blev rädd för alla ljud som hördes så hon skrek till då skrek jag och sa sluuuta skrämma mig kärring, så gick vi lite till då skrek hon igen ååååååååh ... och lite till ännu mer , till slut skulle m komma då skreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek hon när han stog en bit ifrån i mörket hahahhaah .... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad jag skrek med satt på marken tillslut och gapskratta , fyyyfan:$ hahah , han kom bara för att hon hade ÄCKLIG snaps uuuuuuuuuuuuuuuuush... hon och han va lite fulla men roliga. ^^ han kom för den :S så fittig stil , jag bara ok .. han lekte på lekplastsen och allt, tog mina chips och cider. ellie hängde med mig hem hit till affären sen duschade jag och åt (: jag tycker ändå att denna dagen var lyckad. ^^









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?