7/11-2010 , underbar helg ..

2010-11-08, 00:00:05 / Kategori: Allmänt
När vi vaknade åkte jag hem , jag mådde så illa ville inte stanna kvar och så var jag inte så glad heller. men jag messade ellie&malle , dom hade det bra. (: när jag kom hem la jag mig en stund ååååh så skönt somnade nästan  men nene jag skulle åka och kolla en sak. då somnade jag nästan igen haha, det tog en stund när jag kom hem igen skulle jag äta lite och efter det somnade jag hahah :$ det var nog för magen , jag tål nog inte kyckling jag trodde inte så om kyckling :S men aa när jag vaknade kom pappa precis hem , då fick jag städa lite ... men jag ville träffa min beckabeck så jag gick till henne fyyyyfan vad kallt. :o vi gick upp till henne direkt , då poppade hon popcorn jaaam och blåbärssoppa till mig hahah det tog vi till hennes rum. helt plötsligt tog hon fram två påsar ed kläder , så sööööööt... snacka om att jag ville ha allt (: det fick jag med hahahha , efter det snacka vi om hennes helg HAHAHAH rolig ju hon skämdes hahah sen om mig helg. och så hängde hon med mig när jag skulle köpa pizza (: vi hade så kul gumman även om det var piss kallt , jääävla VINTER!!!! tack för denna helg&kväll. <33














Söndagsmys med beckii (:<3

Laila

Mysigt ni har det =)



2010-11-08, 20:28:44 URL: http://lailaaziz.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?