9/11-2010 , viiilken skoldag wa..

2010-11-09, 23:32:09 / Kategori: Allmänt
Jag är så jääävla trött varje dag nu , har sömnproblem och problem med maten . jag snackade med lärarna och alle om detta dom är ju inte så glada. jag måste äta ofta men lite ..... kuuuuul... på rasten satt jag med alla då skrattade dom såklart åt mina skämt, på lunch rasten hade vi fan kul. alla skrattade tillsammans (: jag drog nog lite där med sen satte alle sig i mitt knä då skrattade alla för hon drog i mitt hår penilla med .o dom höll på som fan sa skrek jag aaaj dom började sjunga scccchhh hahahha , alle satte upp toffsar& skit jag fick ont kan jag säga. shiiit vad alla kolla och garva , efter sa dom " neej guuuud vad söööööt" alle la sig i mitt knä , jag smiska höhöö.. ^^ efter skolan gick jag och ubii i stan lite, efter åkte vi till angered i 2timmar. :o vi hade kul men SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!! jag hjälpte henne handla (: du sa att du vill göra om detta :) egentligen skulle jag vara med ellie , men hon är sjuk..:(











KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?