Becka&ellie.

2010-11-03, 23:56:48 / Kategori: Allmänt
jag gick hem och la mig som jag skrev , så somnade en stund . när jag vaknade åkte jag till hjälle för att möta ellie , fyyyfan vilket helvete jag hade ... UUUUUSCH.. jag verkligen frös sönder, jag var arg och gnällig för att jag var så kall fy.. när hon kom åkte vi till stan åååååååh värme tänkte jag. så vi var där ett bra tag , träffade en sööt bloggare där med hennes kille urgulliga :O jag tänkte åka hem men så blev det inte, vi satte oss på tåget då spelade jag lite gitarr sen åkte jag till becka. <3 HAHHAHA hon blev så rädd när jag stog där nere då hon kom med hunden hahahahha så rolig, vi gick runt med den en stund. och upp till henne i värmen då fick jag dricka direkt myys (: satte oss i sängen och snackade om MINNEN , vi hade kul fan. . =D HAHAHAH om massa MINNEn , sen blev det killar, känslor, minnen, knull & massa annat. =D snacka om att vi kom in på andra saker, när det ännu roligare kom skulle jag gå :( har sån huvudvärk och typ halvsov, bara för att jag gick upp 8 uuuusch... en bra dag ändå . <3






















Sen till dessa minnen med denna goa tjej som jag älskar , vi har känt varandra 8år nu ååhfan..:O grattis till oss.. <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?