Fuck you and diiie ....

2010-11-25, 22:40:29 / Kategori: Allmänt
Skolan idag ja , först gick det lite sådär jag gillar inte den mer .. vi hade ändå ganska kul på lektionen jag och ubii , hon tog hand om mig. Sista lektionen innan dansen eem den va ganska seg vi satt mest och snackade jag jobbade knappt. Är inte för det nu .. Då vi kom till dansen skulle så klart Ella hoppa på mig åååååååååh , och ta på mig men när vi började så va det bara att ge gänget fan. kaaaarin är så söööt och bra , allt gick fintfint. Dom sista 20mintrarna snackade vi massa massa massa om kläder , karin visade sina som JAG VILL HA.. och så ska hon ta med mig nästa gåååång ååååh jag längtar redan , hon gillade min tröja med (a) vi alla åkte tillsammans till stan ella ååh hahah , hon va med oss på Mc tog min mat aa "ovanligt" hon va med på allt menar jag , jag köpte lite julklappar . snacka om att man hade ont i fötterna , jag och ubbii satte oss ner . Kände sig som gammal höö , ubii tog mitt godis men det gör inget hon fixar ändå nya låtar till min Ipood fan :) innan jag skulle hem hängde dom med mig en bit , på tåget mötte jag min BEEECKA! :)















 en fin snökväll :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?