Varit med malle och hennes kompis ..

2010-11-28, 22:27:38 / Kategori: Allmänt
Jag vaknade ganska sent igen för jag la mig sent och åt pizza inatt :) Malle mötte mig och hjälpte mig med en sak sen drog vi till mölndal för att vänta på Tessan det var KALLLT..  vi kollade på kläder , när hon väl kom fick jag en kram wiie ^^ vi gick runt innan vi visste vad vi skulle göra. Alla cafer var stängda snacka om att mölndal är FATTIG?? så vi tog 19 till stan , massa bilder på bussen och snack. vi snackade verkligen alla , jag fick flipp PÅ MIN MOBIIIIL ALLA SMS!!!!! då vi kom fram kollade dom i affärer jag dampa på mobilen , vi stack och fika , jaaaam det var mysigt jag va inte på bästa humöret bara . :( malle skulle såklart fisa HAHAH , efter det gick vi runt lite mer.. så mötte vi upp en och snackade men det gick då fan inte bra . du ska få din jäääävla jacka och vi ska ha hennes kläder ... :@ där va vi med dom ett bra tag , innan vi skulle åka träffade jag på massa som vi snackade med . det kom folk helatiden som jag kände mm , så började det snöa mer , vi drog tillbaka till mölndal då gick vi en LÅNG promenad. det var ändå skönt , med musik och ni hoppade runt. jag va då inte på humör, och det blev kallt kan jag lova. NI ville verkligen ta massa bilder jag visste inte hur vi skulle ta dom bara , jag är ledsen över att jag inte snackade så mycket , och va mer åt sidan .. :( ni vet varför plus det va första gången som jag träffade dig Tessan :o vi hade ändå kul , du snackade med mig mer än vad jag trodde :) klart att vi ska ha mys en kväll som ni ville , jag vill med så jag KOMMER IFRÅÅÅÅN!!!!!!!!!!!!!!

















 ny ring i örat yeeah ..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?