- Hemma igen .

2010-10-18, 23:00:50 / Kategori: Allmänt
Det gick skit bra hos tandläkaren, gick på 10min (: sen vidare till dagis då , där var det bara 3 av dom små :o vi var inte många alls även fick jag jaga dom lite så dom inte ramla och skit. när vi skulle äta var det skit lungt, men när dom lite äldre kom så blev det gapigt ju . jag hjälpte till lite att ta av och diska sen tog jag rast , man fick choklad haha.. Jag skulle väcka en och en när det var 3 kvar, dom vaknade runt 2 :o då sprang alla runt igen , då jag slutade mötte jag malle&lull lull fick en present sen åkte vi till hjällbo med ellie hade cider och cips mm (: fyfan vilket väder , och att man skulle träffa matte gick ju inte bra, startade med brååååk med en annan okänd typ ... ;S fyyyyfan vilken idiot, till slut kom han ut men DRACK!!! vi fick damp så tog han mer då blev jag mer arg, till slut åkte vi. jag orkade inte , kom hem och bytte lakan mm .















Nu vet man vilka som är äkta och inte , tack för det ni gjorde för mig. lull grät med mig :O <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?