11/11-2010 2dagen på dagis.

2010-10-12, 23:10:12 / Kategori: Allmänt
När jag kom dit så satt jag med dom , sen skulle vi ut då var jag med en liten kille mest han gick runt med mig han lärde sig gå lite. :) ahha så han gräpade min hand wa.:o men det var kul att gå runt med honom, innan vi skulle äta gick vi in då tog jag av och va med dom. när vi åt satt jag på samma bord som igår det gillade jag, efter maten sov dom 1timme typ då hade jag rast , fick te och kaka hehe. :) efter rasten vaknade dom efter en stund jag målade då kom dom så söööta när dom precis vakna haha. Jag fick leka med dom , innan jag slutade var det mellanmål som alltid med te (: jag åkte till stan mötte lull hon åkte med mig till en sak sen mötte jag henne och ellie i hjällbo vi degade på våran plast som alltid men va för kallt fyffan. vi fick hoppa runt för fyyyfan vad kallt , så stötte vi på matte med hans kompis och en gubbe typ men han var snäll han sa att vi ska hem inte vara så långt bort när det är mörkt så vi lyssnade typ. Jag sa liksom vi ska hem vi gillar inte vara här ändå , skulle bara hälsa sen åka. nu när jag kom hem fick jag DAAAAMP verkligen DAAAMP................. LUll jag finns här för dig i vårt och tort jag hoppas att du vet det , vi kommer aldrig lämna dig jag kommer aldrig lämna dig fyyyyfan för det jag hörde... :@ ska jag döda dom eller???? jag , malle,ellie och ubii vi kommer göra en plan om detta FÖR NU JÄÄÄÄÄÄÄVLAR......:@:@ jag kommer snart ringa polisen tro mig .. :@ FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN , spottar på er groft ... :@










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?