16/10-2010

2010-10-16, 23:58:06 / Kategori: Allmänt
när jag vakna träffade jag lullie , vi va i hjällbo som vanligt köpte dricka och väntade på matte som gick med jonas. då satte vi oss på gungorna , hans bror kom då. haha jagade oss. ellie ringde och sa att vi skulle komma så vi åkte till lull hon fyllde ju år. <3 fick mat sen satt vi och snackade med hennes syskon haaha vad vi skratta , och åt tårta då busade dom . så dom skratta och gapa , jag orkade onte va kokvarm och trött. tog bilder , sen satt jag i sängen med dom . eliie busade med hennes lillebror , shiit vad jobbig han va. han ropade på mig helatiden och tog på min arg helatiden när jag snackade med lull. jag suckade massa haha , fick hämta papper är så förkyld usch. det orkar jag inte med , fyfan kan ingen annan ta detta . ellie och ella sa men nej vill inte till er.:o någon dum sak haha , <3



























KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?