21/10-2010

2010-10-21, 01:37:00 / Kategori: Allmänt
                                                             L
Jag tror nog att det är du som ska säga förlåt här va , inte jag? det är inte jag som har gått och sagt saker som jag inte skulle, jag håller tyst om det jag ska .. tror du att detta är kul? nu har vi inte träffats på 2dagar snart, det känns skumt vad ska man göra? hoppas du har kul med dom jag som ens inte får åka dit men du får , och du gör det . :o du svarar knappt ens bara dom , ni 3 mot mig .. tack .. jag ska med sluta sms:a så mycket, orka . bara så du vet är detta inte kul usch säger jag. vi får se när du kommer tillbaka , när du ber om förlåt och inte säger sånt du inte ska , därför jag förlorade en person därför han börjar snacka med dig igen och slutar med mig för att göra mig svartis säkert . jag tycker bara att det är ful stil. livet går vidare vadfan , bråk hit&dit FUUUCK IIIIT!!!

Emelie

Tråkigt med bråk. Hoppas allt löser sig!



2010-10-21, 02:24:29 URL: http://saraelinemelie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?