3/10-2010

2010-10-03, 03:00:08 / Kategori: Allmänt
Jag har snackat med alle tills nu typ :) fan vad bra snack vi hade, både lite nere snack och bra snack. tack så mycket för att du lyssnar på vad jag säger även om du inte lyssnar så jätte bra så lyssnade du. :p det börjar bli tröttsamt jag vet, du hade ändå ganska bra ideer faktiskt. Sen när vi kom in på andra ämnen så var dom också bra fan, att vi ska bada nästa vecka i Borås alla det ser jag fram emot och att vi ska kasta löv på varandra när hösten är här på riktigt kul ju. vi kommer få massa fina bilder då, jag gillade det med på vintern också fan, åka till någon allihopa baka tillsammans lyssna på julmusik , dansa koka glögg , bara umgås , tända ljus, dricka te ihop åååååh det var bra att jag kom på det det sa du. :) det kom bara upp i huvudet , det ska hända vi ska fixa det. och klart som fan att vi ska ha snöbollskrig hahahha, jag ska kasta sönder på nicco och malle tro mig , du och jag kommer äga ut dom hahah. ^^ det med att hyra en stuga långt upp i sverige det skulle jag verkligen vilja med er, snacka om att jag kommer vara den som kommer ta massa massa bilder på oss massa fan. :O tänk att vi kommer sitta framför en brasa alla , ååååååååh jag LÄÄÄÄNGTAR!!!! :o vi snackade om allt möjligt , i 6timmar är vi galna eller.?:O









- du kan slå mig i bitar någonting inuti mig kommer stå upp ändå, du kan slå tills det vita hatet är allt som återstååååår .....



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?