6/10-2010

2010-10-06, 22:47:36 / Kategori: Allmänt
Idag hade jag ont precis hela morgonen jag fattar fan inte vad jag har gjort, det bränner sönder vid revbenen ååååh... :( jag har sagt AJ hela dagen , satt vi soffan och snackade med alla lärare sen med skolsyster och lärarna igen. :( så nu vill malle och lull ta mig till sjukan matte med men nej tack .. snacka om att det verkligen har varit mycket prat idag på alla håll shiiit därför ska jag snart sova och koppla av. Jag och ubii kommer nära varandra nu det är bra, :) alle med igen wiiie. På sista lektionen snackade jag med lärarna igen då var det mest om lull stackars sen höll vi på med lera då sprang jag till malle och lull då sa jag " tjejer kom och titta på mitt troll hahahahha" snacka om att dom sprang dit direkt och skrattade hahah, vi hade kul även om jag fick ont jag satte mig med varmt te och kollade på alle och dom. efter skolan hände lull med mig och anna till en sak hos mig , vi hade verkligen bra snack i bilen . tack anna tack snälla jag ska inte ge upp jag ska lyssna på dig :``) tack snälla. <3 där var vi 1timme :o lull var så snäll och tyst , efter det åkte vi till tåget jag åt macka och lull min frukt sen vidare till hjälle , ååååååååååååååååh vad jobbiga . först var det okej vi snackade om min tatto som jag ska få wiiiiiiiiiiiiie :D sen stack vi alla till en skola och hängde en kille kom och sa att han skulle ringa polisen HAHAHAHHA , Matte skulle bråååååka nejnejneeeeej ... i slutet var Jonas ceeeep , sa att vi skulle dra då gjorde vi det. :S vi va i stan 1timme jag fick såklart ont , satte mig på en stol bara och tog det lungt. :( vi hittade massa som vi ska köpa , block,penna och massa till mina texter :)  jaha nu säääger matte att jag ska vila men jag gör det, jag ska det nu.





gull.<3










ÄNTLIGEN SOVER VI HOS MALLE I HELGEN IGEN!!!!! =D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?