7/10-2010

2010-10-07, 23:03:24 / Kategori: Allmänt
På morgonen vilade jag ut , fick ont igen fyy.. sen åkte jag till stan då mötte jag på en söt kompis som jag satt och snackade med tills lull kom. :) vi stack till bamba då kom alla andra, på dansen idag faaaan vad kul ju. vi hade så kul det ägde men mot slutet fick ´jag ont typ ramlade ner och satt där ett tag :o det brändes nu får det sluta, så när vi skulle slappna av åååååh vad skönt det var. det behövde jag. när vi slutade snackade vi lite med åsa sen snackade vi när vi bytte om och på vägen till vagnen. malle och dom var arga hahahha, ella bara tar på min röv uuff ^^ på vagnen till stan satt hon i mitt knä , i stan gick vi till blåvittshopen sen mc och drog till hjällbo. väntade på ubbii då kom en kompis till oss när vi lyssnade på kniven i hjärtat. ^^ han visade sin bror där. :O det blev lite tråkigt så vi stack till matte men då skulle jag möta en annan kompis, det gick inte vi var med matte . HAHAHHAHAH vad ellie jagade honom hahahahha, jag satt mest för hade ont så jag och lull skrattade åt dom två. hahah allvar det dära såg roligt ut , vi dansade hehe. men att se dom hahahhaha, jag ska filma nästa gång svär. =D vi gick verkligen runtruntrunt, ellie skrattade och lyssnade på musik , jag och lull skrattade sen la jag mig ner när jag fick ont i magen. Båda åkte med mig till stan men ellie hängde med mig till mölndal hahah kul ju.:)













KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?