9/10-2010 FREEEEDAGSMYYYS!

2010-10-09, 01:12:31 / Kategori: Allmänt

Vad ska man säga om dagen? jag var skit trött och seg som jag är , när vi var i bamba var jag också det. sen på rasten innan lektionen ååååh herregud vilket bråk det blev shiit. Bara för att jag sa till 2tjejer att sluuuuta glo så kommer dom bakom mig och börjar bråka herregud klart som fan att man stör sig på två som alltid alltid alltid ska kolla eller? är det så sjukt??? ska jag med ta in massa gäng och börja stirra från ingenstans sen snacka och kolla bak på ER? är det kul? Nej jag tror fan inte det va, vi var så arga men jag var aaaaaaaaaaaarg fyyyfan så jag skrek när dom hade gått. sen när vi skulle snacka igen så skrek jag bara det att min hand är skadad men äääh blev rött och prickar. =/ kunde knappt använda den , vi fick sticka 1timme tidigare skönt. runt 5 var vi här hos malle då berättade vi allt för hennes mamma hahah hon skrattade lite åt oss ,ellie gjorde så hon skratta då skrattade lull sen jag och malle då. ^^ vi snackade ett bra tag fan , efter sa hon att vi skulle lämna dom två och ha KUL ISTÄLLET. så vi åkte till nicco där var det 4andra till. :) vi satte oss med godis och dricka , nicco hoppade runt som vanligt shit. till slut satte vi på några american pie snacka att vi skrattade. dom ville köpa pizza jag och lull hängde med nicco&samuel vi hade ju kul. samuel frågade om min hand och lite annat där hade vi bra snack men dom hade min bh och ellies :o skämde ut oss , näär pizzan var klar fick vi lite men nicco åt allt påvägen haha . :o jag öppnade dörren fort då sa dom " där är ni" alla mina chips var slut typ hhah ungar, vi kollade mer på film men jag satte mig i trappan hade ont. tänkte på en del så kom nicco&lull till mig jag gillade det ni sa att jag skulle göra jag ska göra det, tack för tipsen det finns så många från alla. klart att vi ska ha kul och sluta tänka på dom, vi gjorde det vi gick upp och dansade hm det gick HETT till för vissa. :o jävlar vad jag skrattade när nicco tog in mig och ellie i ett rum hahahha shiiit vad hon skrek jag kunde inte sluta skratta, fick gå på toa då hängde dom med. :) men vilken dans ni hade :o malle&nicco sen samuel och ellie började hhahaha. ^^ jag kan inte säga hur rolig ellie var men aa , dansen ska man nog inte snacka om hahahha vissa kläder åkte av på folk .:o det roliga var med när jag och ellie fasnade på toa hahahha vi fick panik iallafall jag , mitt hjärta hoppade nästan ur led min hand skaka .... i skolan med fyyyyfan .. ubii var arg hon skaka och sucka i hjällbo med ojoj... :O fan vad gött slipper er 1månad nu , ååh ska riktigt njuta av det, och jag vet det i facebook ni kommer inte undan .....!!!



















 

tack tjejer för att ni räddade mig sista minuten haha shit jag skulle verkligen ha fått stryck om ni inte hjälpte mig. :o sådär slog inte jag till kan jag säga, det var att överdriva jag kommer aldrig i miitt jäääävla liv gå på en så kallad "KOMPIS" och ge så mycket spö ... man borde ju skämas allvar .. slå en som har varit sin egna kompis så mycket , aja jag ska alltid finnas för mina vänner jag ska fan inte slå till tills personen inte vet vad den ska göra eller tills det blir riktigt stort ... tack igen <33






 godnatt säger vi.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?