Becka&mys!

2010-10-31, 00:00:29 / Kategori: Allmänt
Jag väntade på att alle skulle säga när jag kunde komma, klockan gick och gick.. jag började byta om sen la jag mig och satt här , kollade på tv då somnade jag hahah. jag hade inte fått något meddelanden än , då sa min dumma pappa att jag skulle vara hemma ... hallå tråkigt , så jag gick ut med en kompis. mötte henne stack till affären sen gick vi en stor promenad , tillbaka till mig med massa snack. Då menar jag massa , tog bilder skickade till varann (: jag ville hem till henne igen så det blev så =D då satt vi vid datan med cam hahah kul ju , hon gjorde smörgås till mig så sööööt , och kollade massa bilder och filmer. när vi gick in till hennes rum ATTAKERADE jag hennes nya sääääääääääääääng ... så sköööön , skojar inte.:o sån vill jag ha fan , jag och pappa ska fixa en det är bra , HOPPAS SNAAAART!!!! jag måste bara städa NOGA , så en dag ska jag och mina vänner åka & kolla på saker som jag behöver (Y) detta ska bliiiii av ... iallafall , när jag låg i sängen visade hon bilder som hon hade ritat och saker som hon skulle måla , sen hängde hon med mig hem igen så sött. <3 jag fick 2bhar också hahahha :D












KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?